Om agendo.dk
Hvad er Agendo.vagt?
Agendo.vagt er et internetbaseret vagtplanlægningssytem der kan anvendes af flere brugere samtidigt og uafhængigt af geografisk placering.
Agendo.vagt er lavet i samarbejde med brugerne, og det bliver vi ved med. Vi opdaterer og videreudvikler konstant på Agendo.vagt, det vil sige hvis du har et funktionsforslag, en rettelse eller et forslag til hvordan systemet bliver bedre, så ring eller send os en mail. Vi vil så vurdere om det er noget der kan komme alle brugerne til gode, og i det tilfælde vil funktionen/rettelsen blive lavet og opdateret til alle brugere. Der kommer altså ingen uventede omkostninger til rettelser eller support, dette er med i abonnementsprisen.
Når du køber Agendo.vagt er du ikke afhængig af konstant at tænke på økonomien. Vi har lavet det billigste system inden for denne form for beslutningsstøttesystemer, men fordi det er billigt, er det ikke ensbetydende med at vi har slækket på kvaliteten.
Hvem bruger Agendo.vagt?
Agendo.vagt er oprindeligt lavet til foreninger og kulturhuse, der har et behov for at administrere og planlægge vagter for ansatte, frivillige og aktive. Dette er tit en disciplin der kræver store ressourcer, ofte for foreninger der ikke har for mange ressourcer i forvejen.
Agendo.vagt bruges også af:
- Restaurationer
- Spillesteder
- Biografer
- Boenheder
Hvorfor bruge Agendo.vagt?
Det er ofte en kompliceret opgave at lave gode vagtplaner. Det er vanskeligt at overskue alle de muligheder der er, for at fordele medarbejdere/frivillige på forskellige vagter. Derfor er Agendo.vagt et uundværeligt værktøj, i hvilket et ubegrænset antal brugere, hurtigt og nemt, kan organisere en Agendo.vagt på egen hånd uden, at der skal udpeges en eller flere personer dedikeret udelukkende til denne opgave. Agendo.vagt er derfor både til glæde for ledelsen såvel som medarbejdere/frivillige. Med andre ord – det er slut med at skal møde op for at skrive sig på en Agendo.vagt, timevis af møder, eller bruge dage på at ringe rundt for få vagtplanen til at gå op!
Agendo.vagt er et beslutningsstøttesystem, der blandt andet giver følgende fordele:
· 70-90 % reduktion i planlægningstid.
· Besparelser ved mere effektiv udnyttelse af medarbejderne.
· Hurtig og let redigering af vagtplan uafhængigt af tid og sted.
· Hurtigt overblik over alle medarbejdere/frivillige
Desude findes følgende funktioner i Agendo.vagt:
- Flere brugerniveauer
- Gratis opdateringer
- Personlig profil
- Feedbackfunktion
- Vagtkalender
- Statistik over brugere
- Brugeradministration
- Telefonliste (nyt vindue)
- Opslagstavle
- Mailfunktion
- Forum
- Opslagstavle
- M.fl.
Dette er kun et udpluk af fordele/funktioner, der er forbundet ved brugen af Agendo.vagt. En anden meget stor gevinst ved Agendo.vagt der kan nævnes er den, at man får et gratis intranet med i købet. Der medfølger både fildeling, forum, opslagstavle, brugeradministration og mange flere funktionaliteter, der alle er basis for et intranet. Alt sammen uden, at man selv skal døje med vedligeholdelse af servere, computere m.v.